همراه گرامی فروشگاه موج

لطفا قبل از ارسال درخواست خود،قسمت سوالات متداول را بررسی کنید.

نام و نام خانوادگی(ضروری)
ترجیحا شماره تماسی که از آن در سایت موج استفاده کردید را وارد کنید
پر کردن این قسمت اختیاری است
لطفا سوال،مشکل و یا درخواست خود را شرح دهید.همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود
در صورت نیاز و کمک بهتر به پشتیبان،لطفا مستندات خود را به صورت عکس ارسال کنید
فایل ها را به اینجا بکشید یا
انواع فایل های مجاز : jpg, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: ۱۰ MB, حداکثر تعداد فایل: ۳.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۷ روز پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.

    با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

    لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه موج بازگردانده شود.

     

    اگر کالایی از سفارشتان را تحویل نگرفته اید باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش از طریق تماس به ما اطلاع داده شود تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.

    در صورتی که کالا آماده ارسال نشود صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال میشود

    بله انصراف از خرید و درخواست مرجوعی مورد تایید است.

    از آنجا که فروشگاه موج یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. (سفارش یک کالا به تعداد مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).

    کالا باید به همراه همه ملزومات و اقلام همراه و اگر هدیه ای دارد برگردانده شود.

    لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند از شمول این بند خارج هستند.

    کالایی همچون کتاب،کاغذ،مقوا،دفتر و محصولات اورجینال و پلمپ به دلیل حفظ سلامت ظاهری و رعایت حقوق مصرف کننده امکان بازگشت به صورت سلیقه ای و با دلیل انصراف از خرید را ندارد.

    خیر بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

    کالا میبایست در جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

    برچسب زدن یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

    لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

    لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.

    در صورتی که اقلامی به عنوان هدیه در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است. این اقلام نیز بازگشت داده شود.

    زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

    در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به نشانی زیر پیگیری کنید.

    https://tracking.post.ir

    آسودگی خاطر شما همواره از الویتهای ما بوده است و می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب به شما برسد با وجود این ممکن است پس از خرید با مسائلی روبرو شوید که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است

    مشتریان تا ۷ روز پس از تحویل کالا می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود درخواست مرجوعی را ثبت کنند.

    ۱- ارسال پستی

    ۲-ارسال با تیپاکس

    ۳- ارسال با اسنپ و تپ‌سی (فعلا برای تهران)

     

    شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در سایت و صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

     

    پس از تایید و نهایی شدن سفارش و طی شدن مراحل آماده سازی ، مرسوله شما از طریق پست و باربری طی ۴ روز کاری تحویل شما میشود.